Ferrari, regina industriei auto: cea mai nouă victoriei a companiei italiene
Ferrari își ridică țintele pentru câștiguri și venituri pe fondul cererii puternice de supermașini
Ferrari și-a ridicat previziunile pentru veniturile pe întregul an și câștigurile de bază după rezultate mai bune în trimestrul al doilea.
Producătorul de mașini sport vede acum câștiguri ajustate înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare de până la 2,22 miliarde de euro (2,44 miliarde de dolari) în acest an, în creștere de la 2,18 miliarde de euro anunțați în februarie.
Ferrari și-a ridicat perspectivele de vânzări pentru întregul an la 5,8 miliarde de euro, de la o estimare anterioară de aproximativ 5,7 miliarde de euro.
Actualizarea ghidului a fost susținută în special de rezultate mai bune decât cele așteptate la personalizări, a declarat CEO-ul Bendetto Vigna într-o declarație de miercuri, precum și de un mix puternic de produse.
Personalizările sunt elementele suplimentare pe care un client le solicită pentru a face mașina mai potrivită gusturilor sale.
Cu toate acestea, prognoza pentru marja EBITDA pe întregul an a rămas neschimbată la aproximativ 38 la sută. Generarea de numerar preconizată a fost, de asemenea, în mare parte neschimbată, estimată la aproximativ 900 de milioane de euro, față de o estimare anterioară de până la 900 de milioane de euro.
Salt de profit în T2
În al doilea trimestru, EBITDA ajustat al Ferrari a crescut cu 32%, până la 589 de milioane de euro. Veniturile au fost de 1,47 miliarde de euro.
Livrările de mașini au scăzut ușor în trimestru, în toate regiunile, cu excepția Europei. Livrările hibride au reprezentat 43% din totalul livrărilor, mai mult decât dublu față de cifra din anul precedent.
Ferrari a spus că puterea de stabilire a prețurilor a contribuit la rezultatul trimestrial „reflectând în principal îmbogățirea mixului de produse”, susținut de modelele Daytona SP3, 812 Competizione și SF90.
„Continuăm să gestionăm un carnet de comenzi foarte puternic în toate zonele geografice”, a spus Vigna.
Ferrari intenționează să dezvăluie prima sa mașină complet electrică în al patrulea trimestru al anului 2025. Modelele doar cu baterie, precum și modelele hibride plug-in sunt programate să domine portofoliul său în a doua jumătate a deceniului.
Ferrari a crescut prețurile unora dintre modelele sale, clienții săi bogați mai puțin împiedicați de inflația în creștere și ratele dobânzilor în creștere.